STAJ DUYURUSU


Değerli öğrencilerimiz,

2020-2021 Güz Dönemi stajları, 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Eğitim Öğretim Süreçlerine İlişkin Uygulama İlkeleri çerçevesinde yürütülecek olup, Kovid-19 pandemisi nedeniyle “ödev hazırlama” yöntemiyle uygulanacaktır. Süreç, Öğrenci İşleri Birimi’ne başvuruyla başlayacak; ilgili öğretim elemanlarının ödev konularını UEYS’de ilanıyla devam edip, öğrencilerin ödevlerini UEYS üzerinden yüklemesiyle birlikte sona erecektir. Bu kapsamda, hak kayıplarına uğramamanız ve süreci aksamadan yürütebilmemiz için aşağıdaki tarihleri gözeterek yükümlülüklerinizi yerine getirmeniz gerekmektedir. İlan edilen tarihlerden sonra yapılacak hiçbir girişim veya talep kabul edilmeyecek ve işleme konulmayacaktır. Önemle duyurulur.

Staj Ödevi Başvurusu: 26 Ekim-13 Kasım

Staj Ödev Konularının İlanı: 16 Kasım-20 Kasım

Öğrencilerin Ödevlerini Sisteme Yüklemesi: 23 Kasım-18 Aralık

Staj Başvuru Formu için Tıklayınız  ve formu doldurup (imzasız gönderilen formlar işleme alınmayacaktır) mersinmeslek@gmail.com adresine eposta ile gönderiniz.

Staj Başvuru Koşulları

1. Daha önceden staj yapmamış olmak 

2. İkinci (2.) sınıf öğrencisi olmak.

Harita

İletişim Bilgileri

Yenişehir Kampüsü Yenişehir / MERSİN
(324) 361 01 79 (Pbx)
(324) 482 22 21 (Fax)
mersinmeslek@mersin.edu.tr
www.facebook.com/mmyouzak